Ciuchy mówią wszystko! – House jesień-zima 2018/2019Kampania House jesień-zima 2018/2019 - Ciuchy mówią wszystko Fot. materiały prasowe

Ciuchy mówią wszystko! – House jesień-zima 2018/2019

Nowa kolekcja House – Ciuchy mówią wszystko!

Sposób w jaki się ubieramy jest swego rodzaju komunikatem. Dzięki ubraniom i dodatkom możemy wyrażać siebie. Stylizacje to nie tylko nasz styl. Dzięki nim możemy oddawać nasz nastrój oraz przekonania. Właśnie ta idea, mocy jaka drzemie w ubraniach, które wybieramy na co dzień, przyświecała twórcom najnowszej kampanii House. Polska sieciówka z przymrużeniem oka przypomniała nam o tym, jak wiele mówią o nas nasze własne ubrania. Właśnie za sprawą tego przesłania kampania House na sezon jesień-zima 2018/2019 to duża dawka humoru i to w prawdziwie modowym wydaniu. Przez pryzmat zabawnych haseł marka House z charakterystycznym dla siebie dystansem podpowiada, jak w nadchodzącym sezonie wyróżnić się z tłumu i bawić się modą.

Nowa kolekcja House to najmodniejsze trendy, ale zaprezentowane w bardzo niezobowiązującej formie. Dziewczyna House w tym sezonie jest w zgodzie z tym, co lansują projektanci. Miejski look łączy z luźnymi sportowymi elementami, bazując na najmodniejszych kolorach: kobalcie, żółtym oraz ultrafiolecie. Modele ubrań, które pozwalają jej podkreślić styl, to sukienka tuba, puchówka czy koszula w wydaniu oversize. Klientka House nie boi się odważnych połączeń. W sezonie jesień-zima 2018/2019 nie zrezygnuje z nietypowych rozwiązań. Sukienkę boho w kwiatowe motywy łączy z masywnymi botkami, a metaliczną kurtkę z kolorową sukienką tubą.

Jakie trendy pojawią się w kolekcji? Linia Nomadic Traveller to raj dla fanek stylu boho i folk. Kwiatowe motywy, frędzle, sukienki maxi i grube swetry. Dla miłośniczek ponadczasowego szyku i stylu retro House proponuje linię Autumn Striped, utrzymaną w klimacie lat 70., z retro szmizjerkami w paski i grochy czy spodniami paperbag. To idealne sety dla dziewczyn, które lubią bawić się modą i szaleją za jesienną paletą kolorów. Sportowy look to linia Retro Sport. Nawiązująca do szalonych lat 90. linia to miejskie sylwetki łączące w sobie retro formy ze sportowymi akcentami. Dominują lampasy i lurex. Najmocniejsze elementy linii to sukienki tuby i zapinane na zamek stójki. Kolejny sezon króluje również warstwowa sylwetka” i ponadczasowe dodatki, takie jak białe sztyblety, kowbojki, rajstopowe botki w szpic czy torba shopper.

Męska kolekcja House to dwa oblicza miejskiej, a przy tym nowoczesnej mody. Pierwsza z nich to luźna, streetwearowa propozycja dla fanów sportowych sylwetek, nadruków i intensywnych kolorów. Linia Street Smart to powrót moro w czerwonej i zielonej odsłonie. Grafiki nawiązujące do stuki ulicznej i sporo luzu. Streetwear w minimalistycznej odsłonie to linia Nightcrawler. Tu dominuje kobalt i czerń. Charakterystyczne elementy trendu to przeskalowane grafiki i techniczne detale. Druga to klasyka. Linia Rebel Prep, skierowana do starszego klienta, to połączenie klasycznych form, wzorów i sportowych akcentów. Elegancja na luzie. Dominuje ponadczasowa krata, koniakowy brąz i czerń. Dla panów, którym bliska jest natura, zieleń i moda w stylu vintage House proponuje linię Wanderlust. To jesienna, ciepła sylwetka nie tylko dla fanów pieszych wędrówek. Mocne strony linii to inspirowane przyrodą grafiki, flanelowe koszule i modne kolory, tj. bordo, musztarda, granat.

Kolekcji House jesień-zima 2018/2019 towarzyszy kampania z przewrotnym hasłem – „Ciuchy mówią wszystko”. Jej najmocniejszym akcentem jest dynamiczny film, wyreżyserowany przez Krzysztofa Grajpera, współpracującego dotychczas z takimi artystami jak Taco Hemingway, Ten Typ Mes czy Rebeka. Bohaterowie filmu to 6 młodych osób, które poprzez ubranie wyrażają siebie. Poznajemy ich w kilkusekundowych, przerysowanych scenach, którym towarzyszy krótki komentarz. Każdy z nich to przewrotny opis każdej z postaci. Pierwsze skojarzenie, nawiązujące nie tylko do ubrania, ale też charakteru i zachowania. Czy jedna stylizacja może mówić aż tak wiele? House udowadnia nam, że tak i to w ciągu 40 sekund. Muzykę do spotu stworzył Zeppy Zep. Dodatkowo kolekcję promują zdjęcia, autorstwa Bartka Wieczorka. Każde z zabawnym komentarzem w formie instagramowego dymku. Dopasowane do sceny i stylizacji chwytliwe hasła nawiązują do świata social mediów, popkultury i mody. Masz już swoje ulubione?

Nowa kolekcja House – Kup damskie ubrania House!

Nowa kolekcja House – Kup męskie ubrania House!

Polecane artykuły

2 Responses

  1. Fajny pomysł z tymi zdjęciami. Ogólnie nie tylko House, ale też np. Reserved ma świetne kampanie.

  2. W nowej kolekcji House upatrzyłam już sobie sukienkę 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.