Finał Fresh Fashion Awards powered by NoizzNeige - zwycięzca Fresh Fashion Awards powered by Noizz Fot. Filip Okopny FashionImages

Finał Fresh Fashion Awards powered by Noizz

Fresh Fashion Awards powered by Noizz – Gala finałowa II edycji FFA

Wtorkowy wieczór spędziliśmy w warszawskiej Praskiej Drukarni, oglądając niezwykłe modowe wydarzenie – finałowe pokazy Fresh Fashion Awards powered by Noizz. Gala była zwieńczeniem II edycji tego konkursu. Tym razem swoje zgłoszenia przesłało aż 43 projektantów ubrań i 11 designerów tworzących dodatki. Jurorom powierzono więc bardzo trudne zadanie, spośród tylu artystów musieli wybrać finałową 13-tkę. To wyzwanie postawiono przed takimi osobami z branży jak: Maffashion (blogerka), Robert Kupisz (projektant), Maja Sablewska (stylistka), Kasia Sokołowska (choreograf pokazów mody), Ewelina Gralak (stylistka), Michał Łojewski (właściciel marki UEG), Piotr Czaykowski (model), Anna Wasowska (PR manager domu handlowego Vitkac), Paulina Olender (brand manager marki adidas Originals), Daria Szajnar (dyrektor marketingu W.KRUK), Marek Dorobisz (Creative Director w Media Impact) oraz Filip Połoska (redaktor naczelny Noizz.pl).

Ostatecznie wybrano finałową 13-tkę, w której znaleźli się: NEIGE, Girl Little Boy, Karolina Miko, 1683, Agnieszka Maciocha, Dunst, KLU by Edyta Jermacz, Marta Pilas, Fields, Kas Kryst, NOII, Slava Varsovia i Umiar. Idea konkursu Fresh Fashion Awards powered by Noizz opiera się na docenieniu pracy obiecujących polskich projektantów. Na starcie kariery dzięki zgłoszeniu swoich projektów, mają okazję nie tylko zaprezentować się szerszemu gronu odbiorców, ale do tego powalczyć jeszcze o nagrodę, która bez wątpienia ułatwi rozwój własnej marki. W końcu na zwycięzcę konkursu Fresh Fashion Awards powered by Noizz czekała możliwość udziału w programie Noizz #Shapers, a także promocji własnego brandu na powierzchniach reklamowych portali Noizz i Onet. Łączna wartość kampanii Fresh Fashion Awards powered by Noizz, to aż 250000 złotych.

Do ścisłego finału przeszły trzy marki – Neige, Girl Little Boy i Karolina Miko. To właśnie ich kolekcje mogliśmy podziwiać na wybiegu podczas wczorajszej gali. Dodatkowo na zaproszonych gości czekała jeszcze specjalna niespodzianka. Swoją kolekcję w Praskiej Drukarni zaprezentowała również Ksenia Schneider. Ta bardzo utalentowana ukraińska projektantka zasłynęła przede wszystkim projektami z jeansu. Ten ponadczasowy materiał w jej kolekcjach zyskuje nowe życie. Projektantka skupia się przede wszystkim na nieoczywistych formach i jego oryginalnych połączeniach. Dzięki temu materiał, z którego ubrania wiszą niemal w każdej szafie, można zobaczyć z zupełnie innej perspektywy.

Poza wyborem najlepszej marki odzieżowej, ogłoszono również zwycięzcę w kategorii akcesoria. To wyróżnienie powędrowało do brandu Slava Varsovia. Największą liczbę głosów internautów w kategorii moda zdobyła Agnieszka Maciocha. Marka zgłosiła do konkursu swoją najnowszą kolekcję zatytułowaną OUTER SPACE, która jest inspirowana przestrzenią kosmiczną, tym co jest nieuchwytne. Z kolei w kategorii akcesoria Nagroda Publiczności trafiła do marki NOII – jej projekty charakteryzują się minimalistycznym wzornictwem, prostotą, wyszukanymi detalami oraz dbałością o szczegóły.

Fresh Fashion Awards powered by Noizz – Neige (zwycięzca)

Neige to polska marka, do której należał wczorajszy wieczór. Brand skupiony wokół koncepcyjnego streetwearu został zwycięzcą II edycji konkursu Fresh Fashion Awards powered by Noizz. W kolekcji zaprezentowanej na wybiegu mogliśmy zobaczyć przede wszystkim ubrania dla młodych ludzi. Tym co je wyróżnia są nietypowe rozwiązania, które widać w konstrukcji oraz detalach. Jeżeli chcesz sprawdzić, co sprawiło, że to właśnie marka Neige świętowała wczoraj zwycięstwo, to poniżej prezentujemy zdjęcia z pokazu.

Fresh Fashion Awards powered by Noizz – Pokaz Girl Little Boy

Girl Little Boy to polska marka z autorską modą dla kobiet i mężczyzn. Filozofia brandu opiera się na wierze w bycie sobą – niezależnie od tego kim się jest. Kolekcje marki mają za zadanie to obrazować. Wszystko za sprawą mieszanki, która równocześnie tworzy harmonijną całość. Ubrania z kolekcji łączy awangardowe podejście do znanych krojów i rozwiązań. Poniżej prezentujemy kolekcję Girl Little Boy zaprezentowaną na gali finałowej konkursu Fresh Fashion Awards powered by Noizz.

Fresh Fashion Awards powered by Noizz – Pokaz Karolina Miko

Karolina Miko to moda dla milenialsów od milenialsów. Już wkrótce projektantka zaprezentuje swoją autorską markę komercyjną. Kolekcja przygotowana przez nią to połączenie włoskiego krawiectwa ze streetwearem. Aktywizm związany z odpowiedzialnością środowiskową został zamknięty w niebanalnej formie. Styl projektantki świetnie oddaje kolekcja, którą mogliśmy zobaczyć podczas gali finałowej Fresh Fashion Awards powered by Noizz. Poniżej prezentujemy zdjęcia.

Fresh Fashion Awards powered by Noizz – Pokaz Ksenia Schneider

Zwieńczeniem gali finałowej był pokaz Ksenii Schnaider – ukraińskiej marki modowej stworzonej przez Ksenie i Antona Schnaider. Mało kto wie, że za sukcesem marki kryje się nie jedna, a dwie osoby. Ich historia zaczęła się w 2011 roku, kiedy po raz pierwszy wyznaczyli swoją modową ścieżkę, którą konsekwentnie podążają do dziś. Jak sami przyznają, kluczem do ich sukcesu jest eksperymentowanie i poszukiwanie najlepszych, choć nie zawsze oczywistych rozwiązań. Ksenia i Anton przerabiają materiały, bawią się formą i stylem vintage nadając projektom bardziej współczesny charakter. Ich kariera nabrała rozpędu w 2016 roku, co zbiegło się z światowym trendem na modę post-sowiecką, w który śmiało się wpisują. Jednak to stworzony i wypromowany przez nich trend „demi-denims” sprawił, że w ich ubraniach chodzą światowej sławy gwiazdy, a lookbooki z ich pokazów publikowane są na przykład w Vogue. Poniżej prezentujemy zdjęcia z wczorajszego pokazu.

Fresh Fashion Awards powered by Noizz – Wideo z gali finałowej

Fresh Fashion Awards powered by Noizz – Gwiazdy na gali FFA

Finałowe pokazy konkursu Fresh Fashion Awards powered by Noizz oglądało na żywo wiele osób z branży. Wśród nich znalazły się również gwiazdy. W naszej galerii sprawdzisz, jak podczas wydarzenia prezentowali się: Maffashion, Maja Sablewska, Robert Kupisz, Michał Piróg, Beata Sadowska, Radek Pestka, Rebel Look i Adam Fidusiewicz.

3 Responses

  1. Nie rozumiem dlaczego do ścisłego finału nie weszła marka Fields 🙁

  2. Pierwsze słyszę o Ksenii Schnaider , ale jestem bardzo na TAK <3 Piękna kolekcja, idealna do noszenia.

  3. Dla mnie jest fajne właśnie to, że w finale Fresh Fashion Awards powered by Noizz nie było Kas Kryst albo Fields, które i tak są już wypromowane. Zamiast tego zupełnie nowe marki. Co prawda nie wiem dlaczego akurat ta marka zwyciężyła, ale przynajmniej coś nowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.